Universities' reputation

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Universities' reputation

One of the pillars that supports an acceptance of the university as a social, educational and knowledge generating institution is reputation. The reputation of a university, or any other higher education institution, is ultimately an emblem of its acceptance amongst a variety of stakeholders –peers, experts, students and parents, funding bodies, media, employers, profesional organitations, international organitations, etc. Over the course of its pages, inernational academics from universities and industry experts have reflecte don the origin, characteristics and, above all, the scope –institutional, economic, and social- of the reputation of universities. Following the tradition of university, it is relevant to condense the most important ideas of this Universities’ Reputation in ten points, at the end of the book.

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También disponible en
Escritor
Colección
Fuera de Colección
Materia
Educación
Idioma
  • English
EAN
9788431331016
ISBN
978-84-313-3101-6
Depósito legal
NA 2209-2015
Páginas
120
Ancho
17 cm
Alto
24 cm
Edición
1
Fecha publicación
16-12-2015

Sobre Juan Manuel Mora García De Lomas (Escritor)

  • Juan Manuel Mora García De Lomas
    Vicerrector de Comunicación de la Universidad de Navarra y director del Centro de Gobierno y Reputación de Universidades de esa institución. Promotor de la serie de conferencias internacionales Building Universities Reputation (BUR) y de otros congresos similares dedicados a la r... Ver más sobre el autor

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